Версията, че катарски акционери във Фолксваген са насочили завода в Турция е оправдание, което ще размахват тукашните пропагандисти на властта, за да заблуждават баламурниците.
Катарските акционери са 17% от дяловете във Фолксваген, а решенията се взимат заради печалбата и стратегическото развитие, а не заради интересите на Катар.
Реалността е, че в България няма достатъчно добри условия в сравнение с Турция и като пазар, и като кадри, и като съдействие и инвестиции от държавата.
Съседни страни като Румъния още преди години привлякоха чужди инвеститори в строителството на коли, като им даваха големи предимства.
Например корейския завода на "Деу" избра в началото на 90-те Румъния пред България, защото там им дадоха инфраструктура и терен без пари, освободиха ги от мита за внос на части и от данък печалба 5 години.
А в България им искаха подкупи.
© Дисидентът Глеб Павловски провалил дем...
Години преди да падне Берлинската стена,...